Contraktor is a complete platform for digital signature and document flow management. With it, you quickly and securely create, edit, sign, organize, and manage documents.

Create digital documents and eliminate paper from your routine

Automate document preparation: Create, edit, and review on the same platform.

eSign quickly, securely and legally

Formalize and validate documents through digital signature, with or without certificate, legally and as valid as paper signature.

contraktor - plataforma de gestão de contratos e gestão de documentos

Monitor contractual deadlines and store documents securely

Track the status of signatures and save documents in the cloud after all processes are complete.

Manage flow in one place

Create, control, manage, and track contract and digital document information in a single tool.

Intelligently integrate people and documents

Facilitate integration between departments in a 100% secure and digital environment.

Track performance from negotiations to financial

View dashboard with signatures and financial indicators to understand everything that happens in your business.

Vantagens!

Crie documentos digitais e elimine o papel da sua rotina

Automatize a elaboração de documentos: crie, edite e revise na própria plataforma.

Assine com rapidez, segurança e validade jurídica

Formalize e valide documentos por meio da assinatura digital, com ou sem certificado, reconhecida pela lei e tão válida quanto a assinatura no papel.

Monitore prazos contratuais e armazene documentos com segurança

Acompanhe o status das assinaturas e arquive documentos em nuvem após a finalização de todos os processos.

Gerencie o fluxo em um só lugar

Crie controle, gerencie e rastreie informações de contratos e documentos digitais em uma única ferramenta.

Integre pessoas e documentos de maneira inteligente

Facilite a integração entre departamentos em um ambiente 100% seguro e digital.

Acompanhe o desempenho das negociações ao

Visualize o dashboard com indicadores de assinaturas e do financeiro para entender tudo o que acontece na sua empresa.

Conheça as etapas mais importantes do fluxo de documentos

Clicou, formalizou!

Full automation of document management: create, sign, monitor, store and more.

Say goodbye to the old way of doing business.